|
Návrh vytvoření úspěšného obchodního týmu ve finančních službách
Trávník, Vladimír ; Svobodová, Jana (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout koncept sestavení obchodního týmu a zvýšení motivace jednotlivých členů obchodního týmu. Ke splnění výzkumného úkolu bude využita analýza postupu sestavování obchodního týmu v organizaci. Na základě vybraných kritérií bude zhodnocena úroveň motivovanosti obchodníků v týmu. Dále bude navržen způsob, jakým lze vést obchodní týmy k lepším výsledkům. Na základě analýzy budou zpracovány silné stránky a nedostatky konceptu sestavování jednotlivých týmů a navržen způsob, jakým lze docílit lepší kultury, lepších výsledků a větší angažovanosti jednotlivých obchodníků.
|
|
Návrh řízení výrobních projektů
Dulanská, Pavlína ; Lucký, Jan (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem změny dosavadního projektového řízení v konkrétní divizi výrobního podniku. Analýza řeší současnou situaci řízení projektů a vyhledává chyby, ke kterým dochází. Dále se zaobírá osobnostním složení obchodních týmů divize. Návrhová část poskytuje řešení pro eliminaci těchto chyb, aby bylo dosaženo zefektivnění průběhu zakázek. Závěr práce vyhodnocuje přínosy pro firmu.
|
|
Návrh řízení výrobních projektů
Dulanská, Pavlína ; Lucký, Jan (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem změny dosavadního projektového řízení v konkrétní divizi výrobního podniku. Analýza řeší současnou situaci řízení projektů a vyhledává chyby, ke kterým dochází. Dále se zaobírá osobnostním složení obchodních týmů divize. Návrhová část poskytuje řešení pro eliminaci těchto chyb, aby bylo dosaženo zefektivnění průběhu zakázek. Závěr práce vyhodnocuje přínosy pro firmu.
|
|
Návrh vytvoření úspěšného obchodního týmu ve finančních službách
Trávník, Vladimír ; Svobodová, Jana (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout koncept sestavení obchodního týmu a zvýšení motivace jednotlivých členů obchodního týmu. Ke splnění výzkumného úkolu bude využita analýza postupu sestavování obchodního týmu v organizaci. Na základě vybraných kritérií bude zhodnocena úroveň motivovanosti obchodníků v týmu. Dále bude navržen způsob, jakým lze vést obchodní týmy k lepším výsledkům. Na základě analýzy budou zpracovány silné stránky a nedostatky konceptu sestavování jednotlivých týmů a navržen způsob, jakým lze docílit lepší kultury, lepších výsledků a větší angažovanosti jednotlivých obchodníků.
|
| |